zaterdag 6 augustus 2011

Vandaag bestond uit...


...schoonmaken..
...sociale contacten onderhouden...

...de liefde voor mijn favoriete band uitdrukken door te tekenen,
*Resistance Eye*

te luisteren,

te bekijken,
1.*What more can I say.... Belldom ><*

*Bluehaired&Awkward@BizarreFestival^^*


2.*XD XD Cute*
en te spelen,

 

 


...thumbs up doen voor mijn mini laptopje :]...


(en stiekem Dom, Matt en Chris laten opduiken...)
...en Zeta's ontmoeten tijdens het pannekoeken bakken... o.O

's Avonds Mulan gekeken- voor het eerst in ongeveer 8 jaar, toen ik hem voor het eerst zag- en er waarschijnlijk harder om gelachen omdat ik nu pas besef hoe droog die humor af en toe is.


En nu lekker slapen..... ~.~

xoxoxo Fran.cis.ca.

p.s. Vannacht droomde ik over reuzeframbozen zo groot als meloenen.... kwijlll... Ü

p.p.s. 1. Belldom... tjaa :P Mensen beweren nogal eens (voor de grap) dat Dom (drummer) stiekem gay is en verliefd is op Matt (zanger etc.). Dus op internet stuit je regelmatig op dat^ soort bewerkte plaatjes/filmpjes. Waarvan deze een BRILJANT voorbeeld is ^^

p.p.p.s. 2. Matt schijnt een beetje een spwaakgebwek te hebben zo nu en dan....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: