vrijdag 2 september 2011

#mijn vakantie

#Lol #Cluedo #tent #nachtelijke wc-wandeling #Halli Galli #Inception #snurkje #spin #pannekoek #Corpse Bride #pimpampet #truthordare #supermarkt #Pick Of Destiny #sterrenhemel #smoothie #vuurkorfje #gitaar #slaapzak #my hand #Ramses II #patat #that's what she said #chocoladelamp #laptop #verlengsnoer (y) #hoed # <3

...en nog zoveel meer dan ik op dit moment kan bedenken. #Logeren met vrienden was een leuke #afsluiting van de vakantie. Deze vakantie had een goed begin, en goed eind, en daartussenin #relaxedheid met #cooliejoelie en #vakantiegevoel. Mijn boekjes zijn keurig #gekaft, kamertje #opgeruimd, mijn #agenda is een gapend wit gat gevuld met cijfertjes en lijntjes en mijn #vakantiegevoel loopt ten einde. Tijd om weer op de #fiets te stappen, #muziek in mijn oren te stoppen en op te kijken naar een berg #uren die ik door moet brengen in #klaslokalen terwijl van mij verwacht wordt dat ik #informatie tot mij neem als een gehoorzame #spons in een #emmertje allesreiniger (?). #Fijn.


#Unintended #Muse #Matt Bellamy

5 opmerkingen:

  1. niet dat k hem helemaal snap maar... Awesome

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt leuk, haha (:
    van school mogen we geen piercings, geen tatoeages en geen opvallende kledingstijlen (dus geen gothic, emo, punk...) en opvallende haarkleur zal dan ook wel niet mogen --'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik dacht dat ik de enige was die dingen als cooliejoelie zegt :p
    En die agenda mag wel het hele jaar een wit gapend gat blijven :D straks word het waarschijnlijk een zwart gapend gat haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: