vrijdag 30 december 2011

Gelukkig Nieuwjaar

Ik ben in mijn zus' oude kamer getrokken. Gisteren en vandaag heb ik me vooral bezig gehouden met behangen, schoonmaken, sjouwen en inrichten. Maar het resultaat is een gezellige kamer waarin ik nu wakker zit te blijven voor de top2000. Ik was van plan om tot 3 uur op te blijven voor Uprising en Knights of Cydonia, maar ik heb besloten dat ik Uprising even afwacht en dan ga slapen. Jeez ik ben moe :S

Alvast een fijne jaarwisseling allemaal en een heel gelukkig 2012 gewenst. 
Ik hoop dat in 2012 heel veel mensen heel vaak heel erg genieten van wat dan ook, dat niemand zich laat tegenhouden bij het naleven van zijn of haar droom en dat er weer vele mooie dingen gemaakt worden.

Ik hoop dat er morgen sterren te zien zijn.

Gelukkig nieuwjaar allemaal.

xxxF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: