woensdag 27 juli 2011

Oh Buitenkunst, oh Buitenkunst, wat is je kampvuur wonderschoon...

Buitenkunst is weer geweest en het was een week vol awesomeness, kampvuren, kunst, mafheid, lachen, kamperen, regen, modder, bomen, gitaren (bij het kampvuur), verrassingen, gezelligheid, zon, muziek (weinig Muse helaas, slechts Muscle Museum (op mijn mobiel),  New Born 
(tijdens de Silent Disco mocht ik meeluisteren met een 2 meter lange gast (waar ik overigens opaf was gesprint nadat ik hem de woorden 'new' en 'born' had horen zeggen) wat een beetje onhandig springen/headbangen was...) en een kampvuurversie van Time Is Running Out en verse bk-herinneringen zijn: Wonderwall - Oasis,
Nothing Else Matters - Metallica
Smells Like Teen Spirit - Nirvana
Skillet - Don't Wake Me
Californication - RHCP),
spierpijn (van een dansworkshop), korte nachtjes, campingvoedsel, lange wandelingen naar wc-blokken, nieuwe vriendschappen, kunstwerken, presentaties, kou ('s nachts!), warmte (op momenten dat ik gesandwiched werd bijvoorbeeld, of bij het kampvuur), ge-wel-di-ge sterrenhemels, The Game en nog zoveel meer.... :3

Hierboven een kunstwerk van een paar volwassenen, met mijzelf, Wikke en Kay.
Al die draadjes en kaartjes vormden een real-life-facebook. Je kon je profiel op een briefje tekenen/schrijven en aan de rode draad hangen. Vrienden werd je door jouw profiel met een witte draad te verbinden met dat van iemand anders, en je kon dingen 'liken' door er een knijper op te zetten. Pretty awesome dus. =]

 Hopelijk gaat het me (lees: mijn computer) lukken om komende berichten wat meer Buitenkunst foto's te plaatsen.


p.s. Alle witte woorden zijn klikbaar, wil iemand op minstens 1 link klikken....? Plies...? Het heeft me best veel moeite gekost om ze te plaatsen... (Pffft pathetic XD dit is nog erger dan vragen om thumbs up... ---__---)

p.p.s. Is het jullie opgevallen dat ik in de bericht een haakje in een haakje in een haakje heb gebruikt? 

p.p.p.s.The Game Regels :
- Zodra je de regels kent moet je mee doen ( t is dus een soort vloek )
- Je mag er niet aan denken, doe je dat wel ben je voor een half uur af en zeg je iets van 'Damn I lost the game' ofzo tegen iemand anders, zodat diegene ook verliest
- The Game is pas voorbij als de engelse president/premier/dinges op tv zegt : The Game is over, en hij mag nix anders bedoelen dan the game waar wij het over hebben...

Good luck... ;]

2 opmerkingen:

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: