donderdag 7 juli 2011

Stuff

Yoyo.

Tussen al het logeren, film kijken, fietsen, klussen, musiceren, slapen, eten en taart bakken door, heb ik eindelijk even tijd om alles op een rijtje te krijgen en een nieuw blogbericht te schrijven.

Maandag had ik school, en bleef ik 's avonds bij C. slapen, waar ik onder andere een capo heb gemaakt door middel van een scheermes en een veter. Dinsdagochtend fietsten we samen naar school. Op school deden we voornamelijk niks of films kijken. 's Middags ging ik met C. een ijsje eten, en fietste daarna naar huis.
Woensdag fietste ik naar school, had ik 's middags zangles en ging ik van daaruit naar mijn broers nieuwe huis om te klussen. Vannacht bleef ik bij mijn broer logeren.
Vanochtend fietste ik met mensjes uit mijn klas naar een onbekend sportveld om daar sportdag te houden. De sportdag was vermoeiend, gezellig en pijnlijk voor sommige mensen of spieren. Na de sportdag ging ik nog even naar F. haar huis, waar ik taart heb gebakken en nu..... zucht... eindelijk thuis met niets aan mijn hoofd.

Althans, bijna niets. Morgen moet ik namelijk nog mijn schoolboeken inleveren en ik moet nog drie boeken zoeken, de rest staat in mijn kluisje op school. Best verwarrende situatie.

Gisteren bij mijn broer heb ik de bizarste film ooit gezien. Echt. Absurd. Hij heet Perfume en gaat over een persoon met een bovennatuurlijk goed reukzintuig die een ultiem parfum wil maken. Maar hij is nogal ziek in zijn hoofd dus de manier waarop hij dat doet is verbijsterend.
Zeeeker weten een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: