maandag 20 februari 2012

hhhhwhen ai touched ur fhaace

Is het slecht dat ik dit nummer net in mijn hoofd had en het wilde luisteren?
Lol nu heb je de rest van je leven dit gare nummer in je hoofd. De keren dat ik hem gehoord heb was eigenlijk alleen op de radio, en ik weet verder ook niks van die band (zijn ze niet duits?) maar je kunt moeilijk ontkennen dat het een best wel relaxed nummer is en dat dat '...when I touched your face...' een heerlijk zinnetje is om te herhalen als je eigenlijk frans zit te maken.


In mijn werkboek van frans staat een invulbrief. Het begint hiermee:


Une chose est sûre: pour moi pas de mariage. Je resterai toujours seul. 



1 opmerking:

  1. Hahahaha! (over dat Frans-werkboek) (niet over dat je weer blogt, daarover; LEUK!)

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: