dinsdag 14 februari 2012

Today's adventures.

Vandaag was inderdaad geen saaie dag en ik heb zeker een avontuur beleefd. Het was helaas niet zo leuk en spannend als ik had gehoopt, maar het was niet iets wat je elke dag meemaakt. Een jongen uit mijn klas werd vanmiddag op de fiets in elkaar geslagen door een wielrenner.

Nu moet ik toegeven dat ik een niet zo eerlijk vooroordeel heb over wielrenners. Ik ken ook best een paar hele aardige mensen die toevallig ook wielrennen, maar mijn algemene oordeel komt nogal overeen met de mensen op dit forum:

http://forum.viva.nl/forum/Overig/De_ergernis_die_wielrenners_heet/list_messages/45433

(Waarschijnlijk zegt de link al genoeg, maar het is toch wel grappig om er even op te klikken en te zien hoe men zich opwindt over het fenomeen wielrenner : p)



Verder verliep mijn Valentijn zoals ik al verwacht had: kalmpjes en onopvallend. De blackberry meisjes uit mijn klas kregen- zoals voorspeld- allemaal rozen van hun bff's en mijn beste vriendin kreeg een lief roosje van haar vriendje. Voor hem had ze een hartvormige brownie gebakken en in zijn kluisje weten te frutselen.

  so cuwte Ü




Overmorgen heb ik mijn muziektheatervoorstelling!! Yeuuyy!! En ik ga meedoen als zangeresje (1 vd 3) bij het bandje die het geheel begeleid. Ook ga ik nog dit stuk spelen op de pianoooo:


Wat ik best wel leuk vind omdat het even wat ingetogener is dan de vele (suffe) popnummers (Niet of Nooit Geweest-Acda en de Munnik, Moves like Jagger-¿Dinges?, Ik neem je mee-Gers Pardoel en dan de twee fijne nummertjes die het zingen voor mij dragelijk maken: Bohemian Rapsody (helaas maar tot het stukje waar het leuk begint te worden...) en het eindnummer Are you gonna be my girl-Jet).

(Mijn liefde voor haakjes is niet afgenomen in de tijd dat ik niet blogde. =] )

Mijn liefde voor muziek ook niet, en ik baalde dan ook best wel toen ik net bij zangles hoorde dat mijn familiekorting nergens meer op slaat, aangezien mijn familie niet meer op zangles zit, en de prijs van een les dus met 70% verhoogd wordt. Kak.

Mijn voorspellingen voor vandaag kwamen best goed uit (bijna alle sneeuw gesmolten!!! yay!!! + avontuur) dus voor morgen voorspel ik...... dat iemand mij heel goed nieuws komt vertellen waardoor ik heel blij word.

Cheers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: