woensdag 29 februari 2012

Nocturne in E flat major


Hoewel ik er dit blogjaar nog vrijwel niets van heb laten merken, ben ik nog steeds een zeer amused persoon en kan ik het niet laten om mijn aanwinsten sinds mijn vorige muse blog even aan jullie te showen (dit is trouwens prima te doen onder het begeleidende geluid van Matthew Bellamy die Nocturne Op 9 No 2 van Chopin speelt, waarvan bovenstaand een video te vinden is).

Zo heb ik afgelopen tijd mijn cd-collectie aangevuld met Showbiz, The Resistance en H.A.A.R.P. waardoor ik nu alleen nog uitkijk naar Hullabaloo...


Album art is awesome. Het beeldt echt de muziek uit die op de cd staat.


...en kreeg ik van Sinterklaas muse plectrums en het muse piano songbook:






 Ook ben ik al een tijdje aan het uitkijken naar een muse shirt. De site heeft wel wat leuke aanbiedingen, maar mijn eeuwige twijfel helpt niet mee...

Mijn vakantie begon leuk met een optreden van een bandje met mensen van school, een dinertje bij mijn broer en uit in Alkmaar, en bestaat nu vooral uit chillen, films/series kijken, eten, slapen, lezen en een beetje huiswerk maken. 
Als het buiten nou eens mooi weer was ging ik wel op stap ofzo, maar druilerige wolkjes zijn niet echt bemoedigend om iets te ondernemen. Dus zit ik binnen en begin ik alweer aan seizoen 4 van True Blood, lees ik verder in deel 2 van de Millennium trilogie (De vrouw die met vuur speelde) en hang ik maar een beetje snotterend rond (want ik ben ook nog eens verkouden).

Er staan wel leuke dingen in de planning! 27 april ben ik te vinden in de enorme tent van Cirque du Soleil, die een voorstelling geven in Amsterdam. 


Ik wil altijd al een keer naar Cirque du Soleil en ik heb er zin in =)

Zucht... na deze dag begint de tweede helft van de vakantie en voelt het dus weer als aftellen tot de sleur weer begint.

Nog heel even genieten van het niksen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: