vrijdag 17 februari 2012

Iemand Niemand en Derp

Whoehaa vanavond voor de tweede keer de voorstelling Iemand, Niemand en Dirk uitgevoerd met muziektheater op school en het ging goed! We hadden deze keer een rete-enthousiast publiek dat helemaal dubbel lag om dingen die niet eens per se grappig bedoeld waren (wat het natuurlijk heel leuk maakte om te spelen en te zingen).

Vandaag was een vrij rare dag eigenlijk. Ik begon de dag met een documentaire van Rob Trip (bij gs), die ik zo'n typische journalist vind en aldoor het idee heb dat hij eigenlijk het journaal zou moeten voorlezen. Daarna had ik een saaie aardrijkskundeles en een rustige muziekles, waarin de klas uitleg kreeg over kruizen en mollen. Daarop volgde een chille muziekpauze (m.m.v. een oud-leerling die kneitergoed speelt (onze reguliere bassist (lol dit klinkt heel band-achtig) speelt ook super hoor, daar niet van)) (<double haak-ception). Ik had een bioles waarin we vissenkoppen gingen ontleden... Yay :P ik wist daarna niet zeker of ik misselijk was van de vislucht of van de zenuwen voor vanavond. In de les Duits gingen we Rammstein luisteren (yes), helaas een sloom nummer dat ik helemaal niet Rammstein-achtig vind. Tot slot nog een economieles die ik per definitie niet zo boeiend vind en daarna de middag op school doorgebracht. Nadat we pizza hadden gegeten in de lerarenkamer was het weer tijd voor de showuwowuwow (oja we hadden trouwens in de pauze De Ridder gespeeld, ik bassend) die, zoals ik al eerder zei, best wel goed ging :)


Morgen uitslapen.........................................................................................
me gusta uitslapen.

En hopelijk eindelijk Mannen die vrouwen haten uitlezen zodat ik naar The girl with the dragon tattoo kan in de bios.

Poef.

Adios.


p.s. Mijn laptop heeft trouwens opeens geen audio meer. Zucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: