maandag 12 maart 2012

lente-vibes


Jaaa druk maar op play =)

Nou zo voelde ik me dus ongeveer dit weekend.

Zonder jas, wind in de rug, zonnebril op, onderweg naar leuke dingen.

Die leuke dingen waren een dagje stadten, een familieverjaardag en mijn eerste optreden met ons bandje.

^klik voor de video's^

En dit waren nou niet echt de fijnste uitvoeringen van deze nummers die we ooit gedaan hebben, maar dit was in ieder geval hopelijk het eerste optreden van een lange reeks waarin we dit goed gaan maken :)

Maar jongens, door alle brainwashing lente-vibes vergeet ik jullie helemaal te vertellen dat ik 
TICKETS VOOR TENACIOUS D HEB!!! :D

So here we come, 3 juni Heineken Music Hall, Jack Black, Kyle Gass and awesome concert!
Op 3 mei komt het nieuwe album uit, Rize of the Fenix, dus ik heb dan nog een maandje om alle teksten uit mijn hoofd te leren (ik leer nu alvast de teksten die ik nog niet kende van het vorige album uit mijn hoofd).

dus, alles is leuk

en ik heb er zin in

=)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: