vrijdag 16 maart 2012

rip and cut

Kennen jullie de Large?

Ja?

Nee?

De Large is een webshop/catalogus met alternatieve kleding+een heleboel awesome gadgets. Ik zal wat voorbeelden noemen die ik persoonlijk heel erg cool vind:
- The Nightmare Before Christmas dekbedovertrek
- LED douchekop (geeft dus licht in verschillende kleuren)
- Grow your own vleesetende plant - pakket
- Gitaar-knuffel
- LP-klok
- Pick of Destiny replica (waarvan ik er eigenlijk eentje aan zou moeten schaffen voordat ik naar Tenacious D ga...)
- Gestylde lenzen met prints als spinnewebben, sterren, vlammen of in een bepaalde kleur.
- Alice in Wonderland - Smiling Cat - T-shirt

En dit is slechts een hele kleine selectie van alle geweldige dingen die in deze catalogus staan (die je overigens gratis thuisgestuurd kan krijgen via Large.nl/Large.be). (Wat loop ik weer lekker te promoten). Vooral de grow-your-own-vleesetende-plant-pakket spreekt me op dit moment heel erg aan omdat er een vlieg ontzettend irritant tegen mijn behang aan loopt te vliegen. En eigenlijk lijkt het me gewoon wel heel erg cool om een vleesetende plant te hebben. Een nadeel van alle cjoele artikelen is dat je geld moet betalen om ze te krijgen, en dat laat bij mij nogal eens op zich wachten....

Ik keek vandaag weer Juno voor een filmproject van Engels, waarbij we een scène uit een film moeten naspelen (en ik ga waarschijnlijk Juno spelen.... ghahah). En Juno re-inspireerde mij om een wall of stuff te maken. Dat was ik al van plan toen ik deze kamer in trok, maar ben er (op een paar Xenos posters na) nog niet echt aan begonnen.

het is tijd

voor

de vliegenmepper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: