zaterdag 31 maart 2012

snuffel

Ik bevind me middenin een speurtocht.
Eens in de zoveel tijd komt er een nieuwe aanwijzing en wie goed oplet is een stap dichter bij de hoofdprijs. Sommige mensen hebben goede bronnen of soepele connecties waardoor ze een voorsprong hebben. Maar gelukkig is het geen wedstrijd en wat je weet deel je met je teamgenoten.

Mijn speurtocht heet: het nieuwe album van Muse.

En vannacht werd er een nieuwe aanwijzing de wereld in gestuurd die nogmaals bevestigde dat het nieuwe album  geweldig gaat worden.

Natuurlijk is er de discussie of dit een geldige aanwijzing is. Of het geen trollende fan is die nu in zijn knuistje lacht. Maar ik heb meerdere redenen om te denken dat dit werkelijk een stukje uit het nummer Supremacy is wat in september of oktober op een nieuwe cd gaat komen te staan.

Zucht. Dit is bijna net zo spannend als een detective lezen.

Love, a permanent muser.

p.s. Vul eens bij translate.google.com de volgende woorden in en klik op luidsprekertje: 'Miauw! Miauw? Miauw! Knorrrrrrr.' Het is vooral leuk in het Nederlands en Spaans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: