zaterdag 3 maart 2012

niet chronologisch

Vandaag voelde ik voor het eerst weer een beetje lente in mijn lijf. Toen ik vanmiddag buiten liep in mijn vest wilde ik gewoon even naar achterin de tuin lopen om daar gewoon een beetje te staan. Het rook naar bijna-lente.

Ik werd vanochtend pas om halftwaalf wakker waardoor mijn dag eigenlijk pas 's middags begon. Ik deed hard mijn best op mijn zaterdagse missie: de badkamer schoon krijgen; hierbij kreeg ik steun van de cd-speler waarin ik één van mijn favoriete cd's had gestopt en waarvan het volume bovengemiddeld hoog stond. En toen ik klaar was (en best wel trots was aangezien ik het complete afvoerputje schoongemaakt had, een smerig klusje) was het plotsklaps kwart voor drie en tijd voor een lunch. Ik at twee broodjes en een appel- zo fijn vind ik dat, appels, ik heb ongeveer anderhalf jaar niet normaal appels kunnen eten vanwege mijn beugel en het is heerlijk om gewoon mijn tanden in een sappig, rood appeltje te zetten- terwijl op MTV naar moeders van 16 keek.

Goh, denk je nu misschien, wat een ontzettend interessante dag heeft dat meisje daar meegemaakt. Wat fijn dat ze dat met de wereld deelt. Wel, dat vond ik ook. Sterker nog: ik heb nog meer meegemaakt!!

Gisteren besteedde ik weer eens aandacht aan mijn nageltjes:
geïnspireerd door de album art van Absolution.

En eergisteren ging ik met mijn moeder en zus shoppen in de stad. Resultaat:
Oortjes van Skullcandy, met in de gebruiksaanwijzing een uitscheurbaar skull-stencil (om verf overheen te spuiten). De kwaliteit van de oortjes viel helaas een beetje tegen, maar ik heb ook al gelezen dat ze vrij snel zullen sterven aan inwendige breuken dus daar ben ik snel weer vanaf ^^.
En verder ben ik heel erg blij met mijn nieuwe Pink Floyd shirt en met mijn bretels van de H&M. Hoera voor H&M die bandshirts verkoopt aan meisjes die, voordat ze de volgende dag op school positieve kritiek krijgen van een smaakvolle muziekliefhebber bij hen in de klas, nog nooit van de band die op dat ontzettend leuke, vintage-looking shirtje staat hebben gehoord.

Ik moet toegeven dat ik Pink Floyd ook niet razendgoed ken. Maar ik weet (inmiddels, bloos) hoe de zanger/gitarist heet en kan vertellen uit hoeveel leden de band bestaat. Ook had ik voordat ik het shirt kocht al een album op mijn mp4 staan. 

Andere bezigheden van afgelopen dagen waren: lezen in de Millennium trilogie, True blood kijken en 9gag doorscrollen. Allemaal zeer inspirerende en uitdagende activiteiten dus.

Op naar de lente.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: