donderdag 8 maart 2012

Shuffle

Mijn hoofd wordt gaar van school.
En als het om halfelf 's avonds de opdracht krijgt om nog wat geschiedenis-feiten in zich te stampen, protesteert het voorzichtig met een zeurderig gebons. Mijn ogen vallen bijna dicht boven mijn boek, die de boodschap niet doorkrijgt en gewoon open blijft liggen. 

Vandaag telde ik de uren af op school, maakte ik daarna fijn muziek in een studio/game/chill-kelder en ging uit eten. Geschiedenis leren stond vrij laag op mijn prioriteitenlijstje, vandaar dat ik er zojuist pas mee begon en nu bonzend letters voor mijn ogen zie dansen. Ik had gelukkig in de vakantie al een paar paragrafen geleerd hoor, dat dan weer wel.

Waaa morgen begint de kaartverkoop voor Tenacious D in de Heineken Music Hall en wij gaan de website 3 kaartjes proberen te ontfutselen. Jack Black zegt: "De totstandkoming van dit album kun je het beste vergelijken met de reis die Gandalf maakt in The Lord Of The Rings" wat waarschijnlijk slaat op het feit dat ze na hun legendarische Pick Of Destiny album/film zes jaar niets van zich hadden laten horen en nu plotsklaps met een nieuw album op de planken staan. In ieder geval, The D treedt op en ik wil erheen.


Zondag zelf optreden op school, tijdens de tentoonstellingsdag. We doen Hysteria en Time Is Running Out, hebben we vandaag besloten. Het gaat best goed.......


*kijk dan hoe hij shufflet tijdens de solo van TIRO en precies op het goede moment bij de microfoon uitkomt; om maar even één van de epische punten van dit concert op te noemen, wat waarschijnlijk het beste concert in de wereldgeschiedenis was*

......ja. We spelen best oké.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: