dinsdag 15 februari 2011

I got a rose from a vegatable...

Hee lieve mensjes die de moeite nemen om mijn blog te lezen!! <3

Eerst even een klein mededelinkje: Ik kan geen reacties meer plaatsen ofzo!! o.O Echt heel raar.
Als je toch een reactie van me hebt gehad wil je het dan even zeggen? Want dan weet ik dat er niks aan de hand is...

En dan zal ik jullie mijn valentijnsverhaal vertellen...

IK KREEG EEN ROOS! 

Er waren uit mijn klas drie mensen ofzo die een roos kregen, en toen wilde ze bijna weggaan, *maar dat deed ze niet  ^^* want ze zei: 'Eeeuuhh... Francisca?' En ik viel bijna van mijn stoel terwijl ik na zat te denken hoe mijn arm de lucht in moest, en toen hij eenmaal de lucht in was moest ik de roos aanpakken, waar ik weer heel lang over na moest denken.
Toen ik eindelijk mijn roos had begon ik natuurlijk als een wilde dat kaartje te lezen.
Bij afzender stond: Broccolief C&D.
Ik had een kaart van mijn vriendinnetjes gekregen!! Lief!! *.*

Other news is dat ik kleurpotloden heb gekocht!! Eindelijk goede!! Het zijn classicolor aquarelpotloden van Caran d'Ache. Ik ben ermee een tekening voor de schoolkrant aan het maken die ik nu al voor de 3e keer maak (.. lang verhaal... maakt niet uit.. ) maar het is weer een beetje fout omdat het op het verkeerde papier is. Maaarr deze keer zet ik door mensen! 
Het is een fantasietekening met veel vreemde schepsels en teksten (op de hele achtergrond staat de tekst van I Belong To You - Muse, wat me extreem veel tijd kostte omdat ik dat neer ging zetten nadat ik alles getekend had, en per se alle tekst op de goede plaats wilde (dus denkbeeldig doorschrijven op de stukken waar het niet moet komen te staan) ).

Zorry voor het weinige posten van de laatste tijd maar....
sigaar (A)

xxxF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: