vrijdag 4 februari 2011

Everything is everything is everything... And we are not..... Alone..... - Signal, Laura Jansen

Zoooo wat heb ik veel te vertellen.
Ik herinner me niet alles tegelijk dus ik vertel wel gewoon wat in me op komt...

Ten eerste heb ik mijn prijs ontvangen!! (Voor degenen die dit niet snappen: Ik won een kunstjunkwedstrijd!! :D)

Hier nog even de link naar de onthulling omdat het zo cool is:
http://www.youtube.com/watch?v=NyTV5FMv17U&feature=player_embedded

Ik heb gewonnen: Een hele mooie ansichtkaart, met een berichtje op de achterkant; de handtekening (lees: pootafdrukken) van DE Sulley; het hoofd van de hartenkoningin uit het Alice-boek (ga naar http://kunstjunk.blogspot.com/ als je het niet snapt); de mond+cupcake-vlinder uit het DIY-filmpje en tot slot een raadsel met de uitkomst: SUPERHAMSTER!

Isn't it great??!!
I think it's great!! :D

Wat heb ik nog meer meegemaakt.... OJA.
Heel belangrijk:

Ik heb niet meegedaan aan het Open Podium. Mijn vriendin had niet-naar-het-Open-Podium-arrest omdat ze slechte cijfers schijnt te halen (hoewel onze mentor vandaag zei dat ze zoveel vooruit gaat...). Ik ben wel heen geweest en heb ontzettend genoten (ik krijg altijd energie van goede live muziek luisteren dus toen we thuiskwamen liep ik te stuiteren :P).

Verder hoorden we (=mijn klas) vandaag een extreem-rookverslaafde leraar schreeuwen tegen een leerling (echt heel hard en eng) en besloten dat hij wel toe was aan een sigaret (weetje, hij heeft ons vorig jaar moeten uitleggen waarom je niet moet beginnen met roken XD, dat was een soort project...).
En mijn natuurkundeleraar heeft de vader van een jongen uit mijn klas gebeld met de BlackBerry van die jongen, omdat die lawaai maakte tijdens de les... :D

Vanavond ga ik naar Sneeuwwitje, voorstelling van de theatergroep van een andere jongen uit mijn klas (mijn verloofde) en straks ga ik dit liedje heel erg oefenen:



xxxF.

2 opmerkingen:

  1. Ehm ja, dat raadsel was een beetje dom ^^ Ik kon zo snel niks anders bedenken. Het is trouwens best moeilijk om een hamster met een capeje te tekenen. :)
    Blij dat het goed aangekomen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omijngooood ben je verloofd? EN JE VERTELT HET MIJ, JE ALLERBESTE-BESTE-BESTE VRIENDIN NIET EENS EVEN??!! Ik ben diep, diep teleurgesteld... :)
    Xxx<3

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: