vrijdag 18 februari 2011

Love pierces your heart...

Dat wordt de tekst van mijn nieuwe tekening.
Met een hart op de achtergrond dat huilt van de pijn, omdat er een pijl door hem heen is gegaan. 
*.*

Vandaag nog even fijn het laatste uur een SO bio gehad en daarna...... vrijdom.... Aaahh..... :)

Morgen ga ik eerst lekker zingen en daarna naar verjaardag van zusje van Juul en daar logeren.

Ik heb een nieuwe spiegel!!!! :D :D :D
Hij is echt ontzettend cool:
Lang en staand met een soort pootje, zwarte lijst met allemaal versiersels bovenaan en heel spiegel-achtig... :)
Ik moest wel even mijn kamer verbouwen om hem een plekje te geven ^^

Straks lekker X-Factorren....



xxxF.

1 opmerking:

  1. Heeeij, hett filmpje staat online... :)

    Ik vond het zoooo superleuk gister! En de foto's zijn echt goed geworden :)

    xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: