vrijdag 11 februari 2011

Please Mr. Valentine, a little sympathy... :S

Woow ik ontdek net hoeveel nieuwe liedjes Lady Gaga in 2010 heeft gemaakt... Dat is niet normaal!  Ö Maar ze lijken wel allemaal op elkaar... (Kijk zelf maar ff op youtube :P)

Afgelopen week was heerlijk relaxed met veeeel uitval, en dat mocht ook wel als je kijkt naar hoe komende week eruitziet... :S
Ma: VALENTIJN -_-'
Di: SO duits, PW wiskunde, maar HEE! :D Dan moet ik naar de ortho... :D
Wo: SO Engels
Do: PW aardrijkskunde :(
Vr: SO bio :@

Plus al het andere maak&leerwerk...

Oke nja misschien klaag ik gewoon te snel, maar ik ben ook niet zoveel gewend.

En verder vandaag nog een goede daad gedaan door twee meisjes uit mijn klas te redden van een weekend op school...

Er was eens een biologieleraar (kneusje, echt.) die het lokaal op slot deed zonder eerst te kijken of er nog mensen in het lokaal waren. Toen kwam superheld Francisca en zei (heel heldhaftig): 'Dit sta ik niet toe.' Ze stapte naar voren en trapte met haar superboots eerst de biologieleraar omver en trapte daarna de deur in. Toen nam ze haar vriendinnen bij de hand en vlogen ze naar het yoghurtapparaat in de kantine, om hem helemaal leeg te eten :)

Zo ging het ongeveer...

En Ow Goohdd.. VALENTIJN. 8|
Wat moet ik dit jaar weer verwachten? Niets natuurlijk, maar stel dat je iets gaat verwachten en dat er iets anders gebeurd. Oww Valentijn is gewoon een jaarlijkse marteling. Het gaat nooit zoals je wilt.

Ik heb net mijn bruiloft afgezegd (ik was verloofd met een jongen uit mijn klas.. :P) dus dat gaat 'm denk ik niet worden...
*of wel. :S*

Ook wel eens iets vreselijks (of leuks.. (: ) meegemaakt met Valentijn? Tell me... ^^

xxxF.

p.s.
:P Melig.

1 opmerking:

  1. Ik verwacht zelf niks met valentijn en als ik iets krijg hoop ik dat het een lekkere lolly is.
    Dat nachthemd is trouwens GEWELDIG moest even nadenenken maar toen moest ik er wel om lachen.

    (leuke blog!)

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: