maandag 7 februari 2011

PC + Mr. Baard

Zoo, ik vind dat ik klaar ben met wiskunde, dus: HOOG TIJD VOOR EEN NIEUW BLOGBERICHT!!

*applause*

Het eerste bericht van mijn oude en vernieuwde computer!! :D
Er staat nieuw windows op, waar ik nog zeer weinig van begrijp, en het feit dat het in het Engels is werkt niet echt mee.. (ik ben best goed in Engels hoor!)
Hij is wel een beetje sloom, maar dat vergeef ik hem (:

Toos ligt zich heerlijk te wassen op mijn bed (wat eigenlijk niet mag, de katten horen beneden te blijven, maar ik ben in een vrolijke bui) en als ik haar roep (tong een stukje achter voortanden bijna tegen gehemelte en dan blazen en ondertussen met je lippen het woord 'swiewieuw' vormen :P) kijkt ze me liefdevol aan vanuit een zee van panterprint (mijn dekbed).
Dan smelt je toch? *.*

Omdat ik niet veel te vertellen heb, zal ik jullie het eerste verhaal in de lange serie (strip)verhalen over Mr. Baard laten lezen!! *gemaakt door Francisca + gangbang ;)* Het staat geschreven op mijn natuurkundeschrift, omdat Mr. Baard een heldhaftig, maar toch vanbinnen zacht persoon is. En hij lijkt een beetje op Mr. Van Stralen (natuurkundedocent). :P

Er was eens een natuurkunde. Samen met meneer Baard euhh... van Stralen. Ze hadden het heel gezellig want ze waren broodjes met pindakaas aan het eten. En dan moet er nu een lampje gaan rinkelen. Want, in een broodje pindakaas zit een chemische reactie verstopt. De chemische reactie deed een spelletje: Verstoppertje :) Het was ontiegelijk leuk. En toen gingen natuurkunde en meneer Baard elkaars nagels lakken. De chemische reactie wist dat niet en zat nog steeds verstopt, helemaal alleen. Hij dacht: Laat ik ze eens zoeken. Toen zag ie dat ze elkaars nagels lakten. Hij was heel verdrietig :( Toen bedacht hij dat broodje pindakaas ook helemaal alleen was. Hij voelde zich al een stuk beter hierdoor. Hij bedacht een stiekem plannetje: Samen met het broodje pindakaas zou hij de nagellak van meneer Baard stelen. Maar het mislukte, want de chemische reactie struikelde over de nagellak. En de nagellak viel over het broodje pindakaas, die toen overleed. Toen moest de chemische reactie ook nog een begravenis regelen. En daar had hij helemaal geen zin in. Dus toen groef de chemische reactie een gat en stopte het broodje pindakaas daarin. Plotseling begonnen meneer Baard en de natuurkunde zich af te vragen waar het broodje pindakaas eigenlijk gebleven was. Ze gingen hem zoeken. Ze vonden een hoopje met zand en groeven eraan. Daar zagen ze hem liggen en toen gingen ze hem in elkaar slaan. Maar toen kregen ze spijt en beonnen te huilen. Meneer Baard besloot een toespraak te houden. Hij besloot te beginnen met een mooi reactieschema:,,Pinda (s) + kaas (l) > broodje (s) + pindakaas (l)" Hij pinkte een traantje weg en beïndigde zijn toespraak met een gevoelig proefje. Dat deed hij samen met natuurkunde, anders durfde hij het niet. Toen meneer Baard erachter kwam dat het de schuld van de chemische reactie was, werd hij zo woest als een wortel. Zijn piratenkant kwam in hem boven en hij slachtte de chemische reactie af met zijn sabel. De natuurkunde werd daar een beetje bang van en stak zijn hoofd in het zand. Daarna stak de natuurkunde een mes door meneer Baard en daarna door zichzelf, toen waren ze allemaal dood. p.s. Grapje :) En ze leefden niet lang.

Sorry dat ik jullie heb verveeld (of blij heb gemaakt!) met dit mooie verhaal.

xxxF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: