woensdag 9 februari 2011

Pieces Of Me Everywhere.. Are Falling Down..


Relaaaaaxed liedje!! :D
Die acoustiek in die kamer maakt het extra mooi vind ik.
Ik ben nu op gitaar dit liedje aan het oefenen: 

Briljant toch?

En dan nog een stukje van mezelf wat ik ga delen met de wereld:

Nietszeggend als een woordenbrij
lag ik huilend op mijn sprei
De lucht voelde zwaar,
mijn tranen drogend
Ik krulde mijn tenen knakkend op
Niet te genieten, deze zomerdag
Weliswaar, ik had geen woorden.
Voor deze vriendelijk ogend
benauwde zomerdag, had ik mijn
deur op slot gedraaid. Niets. Een
masker. Oude herinneringen.
Het voelt bijna lauw.
Wanneer ik lach huilt zij.
De spiegel draait zich hoofdschuddend
om wanneer ik eraan kom.
En dat alles, zo nietszeggend,
staat het daar op mijn sprei.
Mijn zelfgemaakte woordenbrei.

Een gedicht van een paar jaar geleden....

xxxF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: