dinsdag 22 februari 2011

Stop-motion seconden en nieuwe street-art ingevingen...


Dit weekend was een geweldig weekend. Ik heb avonturen beleefd en creaties gecreeërd. Waaronder deze:

 
Ik weet het, hij is vrij kort, maar alleen al met dit filmpje zijn we een hele middag bezig geweest. En ik vind hem eigenlijk wel goed gelukt! (:

Hij is 100% stop-motion, dus gemaakt d.m.v. een scene neerzetten; een foto maken; de scene ìetsjes veranderen; weer foto maken etc. etc. etc.
Juul en ik hadden een soort stellage gemaakt: Twee stapels boeken/kisten ongeveer 30 cm uit elkaar, daar overheen 2 aan-elkaar-geplakte-A4tjes met een gat erin, in dat gat lag de cameralens en onder die A4tjes lagen - op de grond - blauwe A4tjes, waarop het filmpje zich afspeelt. Jaja. De figuurtjes in het verhaaltje zijn door ons getekend, verschoven en gefotografeerd. 

Omdat we in een zeer creatieve mood waren, hebben we zomaar een nieuwe vorm van street art uitgevonden (wij vinden zelf dat we het hebben uitgevonden, als jij het al eerder hebt uitgevonden.... good4you! :P), namelijk: Ballonkunst!!!
Daarover kun je hier meer lezen... ^^
It's me.... with a balloon!! :D

Deze vakantie verplaats ik mij niet naar een ander land, maar blijf ik fijn in ons koude, bevroren, winderige landje...... :(

xxxF.

1 opmerking:

  1. Wauw heel vet filmpje, hebben jullie dat echt stukje voor stukje verplaatst? Knap, hoor! :)
    En leuke foto! Het is ook vet als je allemaal ballonnen/slingers/hartjes of zo om je heen hebt of in de lucht gooit of zo haha.
    Ik ga je volgen haha! Follow backk?

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: