donderdag 17 februari 2011

Ontzettend interessant, die bloedsomloop...

Yaay mijn tekening is af!!
Ik heb een tekening gemaakt voor de schoolkrant. Eentje met allemaal poppetjes door elkaar (waaronder een mislukte olifant met 'You're Free' op zijn rug en uit zijn slurf een notenbalk...) en op de achtergrond de tekst van I Belong To You - Muse
Ik kan helaas geen foto maken/inscannen want ik heb geen apparaten waarmee dat zou kunnen!! :S
Ik ben trouwens wel hard aan het sparen voor iets (camera waarschijnlijk.... of mobiel.... of Ipod....) en ik heb al €152,06!!! Gaat de goede kant op dusz.

Woow dat stukje hierboven heb ik om 16.55 getyped. Ondertussen is het 19.10 en heb ik een geniale samenvatting voor biologie gemaakt. Het gaat over de bloedsomloop en het hart en ik heb samenvattingen van youtube-filmpjes samengevoegd met de aantekeningen die ik in de les heb gemaakt (die ook al zeer serieus waren ;) en dat creeërt samen- hoe wonderlijk ook- een ontzettend leerzaam geheel!
Ik heb het gevoel dat ik alles begrijp en de wereld van bloedvaten is voor me open gegaan.... :D

En tot slot zal Meneer de Hond (ofzo... Ö) jullie nog even uitleggen hoe die 'bloedsomloop' (moeilijk woord zeg!) nou eigenlijk werkt...
 

:P

xxxF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: