donderdag 24 februari 2011

Monsters in de bus met A-punk :)

Wraah daar ben ik weer. Het monster Von Francelstein tot Cisselsteegjes!!! :D

Samenvatting van mijn afgelopen euuh... 48 uur:
~ Gullivers Travels kijken met C&D.
~ Pizza eten in het ontzettend coole huis (ik zag het voor het eerst) van D. Samen met C dus.
~ Logeren bij D.
~ Ontbijten, douchen etc.
~ Zien hoe het stopcontact ontploft! O.O (het was echt eng! nouja hij ontplofte niet echt maar wel heel veel geknetter en zwart-geblakert-heid!!)
~ Stad in.
~ Lekker Ipadden in het ICentre!!
~ Melige shirts passen in de H&M.
~ In de Kruitvat eerst mijn nagellak vern**k*n en daarna flesjes drinken kopen.
~ Mensen vragen of ze D's flesje open kunnen krijgen, bij de 3e persoon lukte het!! :D
~ Chocoladebroodje eten........... (:
~ Om de bushalte-paal zwieren.
~ Afscheid nemen van D.
~ In de bus zitten (how exciting!! ^^)
~ Afscheid nemen van C.
~ Voor het eerst een OV-chipkaart gebruiken (heftig.).
~ Lasagna eten.

En dat was het zo'n beetje!

Ik ging net even Blogger verder onderzoeken... En toen ontdekte ik zomaar dat ik bij de statistieken van mijn blog kan kijken! IT'S AMAZING!! Maar het geweldige was nog wel, dat het ook echt interessant was! Er hebben namelijk mensen uit 8 verschillende landen op mijn blogje gekeken!! o.O
Dat vond ik best Awesome.

Hebben jullie trouwens alle nieuwe gadgets op mijn blogje al gezien? Nouja het valt eigenlijk wel mee met de hoeveelheid, maar ik vind die zoekmachine echt übercool.... Moet je eens 'worst' intypen.... *wat je vind heeft absoluut niets met worsten te maken..... en ook niet met dingen die op worsten lijken*



Appelige clip^^


xxxF.

p.s. Ik kan dus geen reacties plaatsen op andere blogs! :(
Weet dat, als jij op mijn blog op welke manier dan ook reageert, je er zeker van kunt zijn dat ik ook op jouw blog kijk en er van geniet :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: