vrijdag 28 januari 2011

Nature without pixels. ^.^

Oh ik wou dat ik een boompje had om dan zelf te laten groeien.
En twintig witte rozen aan een struikje dat gaat bloeien.
Een vogel door de blauwe lucht heel eenzaam niets te zeggen.
Ik wou dat ik een camera had waarmee ik dit alles vast kon leggen.
**************************************************
Oh ik zag vanochtend op de fiets op weg naar school zóveel mooie dingen...
I'll tell you:

Eerst zag ik het iets lichter worden, ik zag een zwarte boom op een perfect licht/donker blauwe lucht met erachter een maan op zijn... eerste kwartier ofzo, iig: een hele mooi sikkel-maan.
Daarna zag ik de zon opkomen. Dus dat zijn miljarden kleuren die in elkaar overlopen (:

<like that, without the pixels

Daarna zag ik drie schaapjes in een weiland waar de zon nog niet gekomen was. Eén ervan lag te rillen! :'(
Een tijdje later zag ik een jong katje een boom in klimmen (voor degenen die niet weten hoe een kat een boom in klimt: Dat doet 'ie door zijn nageltjes in de schors te haken, ziet er heeel cool uit) en tot slot zag ik drie wit-bruine koeien in een zonovergoten weiland staan en één van die koeien had een scholekster op zijn rug die waarschijnlijk kleine beestjes aan het eten was.

Ah wanneh heffah cehmereh.
*dat is geheimtaal, het betekent: Ik wil....... een camera.. o.O*

Vandaag was het Open Dag bij ons op school, dus voor de niet-bruggers betekent dat: kwart over 1 uit!! :D (de bruggers moeten rondleiden)
En toen gebeurde er iets negatiefs en zeer kort daarna iets positiefs:
Ik ontdekte dat mijn achterband volledig leeg was en die meiden waarmee ik normaal gesproken fiets (hoewel, heel vaak zijn ze al weg omdat ze nooit op me wachten..) wilden snel naar huis (vraag me niet waarom, het is WEEKEND en we zijn VROEG uit maar ach...) dus die lieten me in de steek. Ik wilde bellen bij de conciërge maar daar zaten een paar bouwvakkers (die bordjes met 'Wiskunde' etc. moesten ophangen) keihard te kletsen en dat duurde me allemaal te lang. Dus toen besloot ik maar met mijn mobiel te bellen en ondertussen alvast met mijn fiets aan mijn hand te gaan lopen.

En plotseling ontdekte ik dat ik bij hetzelfde weilandje stond als waar die drie koeien vanochtend stonden.Het was ijskoud en de zon was als een open haardje. Het was zó ontzettend mooi; het weiland, de bomen erachter, de koeien, het meertje, de planten.
Dus heb ik in het zonnetje gewacht tot mijn moeder me kwam ophalen.


Nature's like HD-television.
Without the pixels.

xxxF.

2 opmerkingen:

  1. Aaaah dat wordt sparen :)
    Koekoekoekoekoe!

    Xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, ik heb je adres nog niet gezien! Heb je het naar lotte.elisabeth.kok@gmail.com gestuurd?

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: