dinsdag 25 januari 2011

Paint it beebèh. ^^

Helloooo!!

Ik heb vandaag lekker geverruft! (:
We gingen met school naar het dichtsbijzijnde museum
(waar we al een keer geweest waren...)
maar deze keer gelukkig niet om naar die saaie schilderijen te kijken:

We mochten schildereuuh!! :D

Het was de bedoeling dat je een beetje abstracte/vage tekening
^dees is niet van mij hooaaarr

van een plaats maakte (maakte niet echt uit welke plaats)
 en dat je door de kleuren een gevoel erbij kreeg en *heel belangrijk*:
Er verschillende materialen in verwerkte.
Er stonden bakjes met verband, zand, zeewier (van dat zwarte met van die
 harde bubbeltjes weetjewel), cornflakes en muesli (waar ik spontaan trek in kreeg)
en nog wat dingen.
Mijn schilderij is.... erg kunstzinnig geworden.
(:

Helaas geen feuteu want ze liggen nog in dat museum omdat ze
GEËXPOSEERD GAAN WORDEN!!
XD
Ik ga lachen van het huilen (andersom) als iemand echt serieus gaat zeggen:
,,Ooh wat een diep schilderij! Het raakt me in mijn ziel!''
Heel melig was een oude man (een bezoeker) die tegen ons zei:
,,Wat geweldig is dit! Bedenk goed dat dit uniek is wat jullie hier doen, kinderen!
Geweldig! Ik schilder al tachtig jaar dus ik weet waar ik het over heb!''
Haha, dacht ik. Ja.

Ooooowww vandaag had ik (+een groepje) een powerpointpresentatie moeten
geven maar we hadden nog helemaal niks gedaan dus kwamen we met de gouwe ouwe
smoes dat de powerpoint niet werkte.... Nu moet het morgen IN DE PAUZE. :@

Morgen een Slagworkshop (lees: Slagwerk-workshop) waar ik wel zin in heb,
hoewel het bij die andere klas niet heeeeeel interessant eruitzag...

En donderdag naar een theeaaaattteeerr over de WOII. Yippee!
(Als je nu denkt: WTF wat een dingen doet zij allemaal met school! :
het is activiteitenweek.)

En ik heb zangles gehad!! (zaterdag) Het was heeel leuk :).

xxxF.

p.s. Welkom Nienke Ü

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: