maandag 17 januari 2011

WakakakkaTJAKKA! :D

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB VANDAAG EEN WEDSTRIJD GEWONNEN!!!
IK WIN NOOIT WEDSTRIJDEN!! EN VANDAAG HEB IK ER EEN GEWONNEN!!!!!

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij!

Pfffoei.... Ik ben helemaal moe van het dansjes doen door de kamer.
Als je nog een spannende onthulling wil zien moet je even naar dit filmpje kijken:

En om mijn dag nog beter te maken: Ik heb vandaag een 9 gehaald voor gym!! :D

Wat minder: Mijn vriendin had een bloedneus en alles zat onder het bloed.....
Precies op het moment dat de bel ging dus we konden niet echt snel
 naar beneden rennen terwijl het bloed eruit stroomde!!

Ik ga straks kerkelijke melodieën spelen bij een kerkkinderkoor...
Yay! (Ja echt yay want ik krijg ervoor betaald :D)

xxxF.

3 opmerkingen:

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: