donderdag 13 januari 2011

This could be the worst part of it all...


Vooral het refrein vind ik zoooo mooi....
En de gitaar vind ik ook heel mooi (:

Weeetje? Ik ga zaterdag voor het eerst naar zangles!!! Jee!!! Ü
Het is klassieke zangles maar ik denk niet dat ik echt alleen maar opera ga zingen ofzo :P.

Ik heb trouwens voor dat C2C-verslag voor Ak 0,5 punt hoger gehaald dan mogelijk was.
Hihi. (:
Je kon namelijk max. een 8 halen...

Aawwrghh ik moet OPEENS allemaal toetsen leren!!
We hebben deze week en volgende week echt een toetsenexplosie
(niks in vergelijking met een echte toetsweek maar ach..)
plùs al het gewone huiswerk...

It's time to study folks...

xxxF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: