woensdag 5 januari 2011

If music's the food of love, play on...


Deees ben ik nu aan het oefenen.................... Ü

Ik houuuuuuuuuuw van filmmuziek!!!!

De volledige versie eindigt wel een beetje anders, gelukkig, anders zou ik elke keer als ik had gespeeld een soort 'Humpfjie!' geluid moeten maken. :P.

Dertien januari is er Open Podium bij ons op school. En eigenlijk wil ik heel graag meedoen. Maaarrrr.... Dan moet ik me nu opgeven (vandaag) en ik weet helemaal niet met wat en wie ik dat dan zou moeten doen!! En er is natuurlijk ook niet zoveel tijd meer.

Vorig jaar deed ik wel mee samen met mijn vriendin en dat was........ niet zo geweldig. Voor ons was een vette rockgroep gebeuren geweest wat iedereen helemaal geweldig vond, en toen kwamen wij met ons cliché Hallelujah. Duzzjaaaa...........

maar eigenlijk zou ik wel heel graag mee willen doen met bijvoorbeeld Paparazzi (acoustische versie op piano)

Maar genoeg over mezelf gepraat. Laten we nu eens over jou praten.

?


xxxF.


3 opmerkingen:

  1. Hallo

    JKMN, (heb ik echt een hekel aan, maar oke) Je kent me niet. Ik ben de Carlien van Kunstjunk.com

    Grappig, waarschijnlijk ga ik samen met iemand anders Papparazzi acoustisch doen op onze talnetavong op school. Ik denk dat jij het ook gewoon moet doen! Wij deden vorige keer ook gewoon mee voor de lol en opeens wonnen we. WEIRD!

    Just do it!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Jaaa ik heb me gisteren opgegeven samen met een vriendin :)
    Bij ons is het niet echt een wedstrijd, meer een... nouja niet een wedstrijd :P.
    Ik hou echt van die acoustische versies van LadyGagaliedjes :D

    xxxF. (wjnmk! XD)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee,

    Nee deze keer is het bij ons ook geen wedstrijd (A)
    Goed van jullie!
    http://www.youtube.com/watch?v=XJsKt5WuxJY <-- Leuk liedje.

    Keep up the good work!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: