zondag 9 januari 2011

Junglepark.


Ik ging een stuk fietsen om deze zonnige dag te vieren, toen ik plotseling dit liedje hoorde.
Dat was niet zo gek, want ik had mijn mp4 in mijn oren gestopt.
Grapje.
Ik had de oordopjes van mijn mp4 in mijn oren gestopt.
Maar ik fietste over de dijk (ja er is een dijk bij mij in de buurt, oeehhh nu komen jullie me halen zeker...)
en de zon scheen, er was blauwe lucht en het  was heeel koud. En toen fietste ik zomaar langs mijn oude huis, waar van de tuin (die vroeger groen en sprankelend was) nu grijs was en lelijk met plastic tuinstoelen erin.

En toen...



werd ik zomaar een beetje verdrietig.

En ik stapte af en ik ging even naar mijn huis kijken. Ik zag dat het erg gekrompen was en dat was een heel gek gevoel. Ik heb er als kabouter gewoond en nu (als reus xD)  (ik ben niet zo'n reus :P) zag ik pas de ware grootte van het bungalowhuisje.

Weetje. Ik moest een keer vertellen op school waar ik woonde. Ik zat in groep vier ofzo. En ik vroeg aan mijn moeder onderweg naar school in de auto: Mama, hoe heet zo'n park ook alweer waar wij wonen? Dat is toch een..... junglepark* ofzo?
Hihi.
Dat is toch best grappig?

Wel, eigenlijk moet ik aan mijn huiswerk (nee ik ben er nog niet aan begonnen, stout he..).
Pffffft ik heb er echt geen zin in hoor.
Ik doe het niet.
Alleen natuurkunde, want dat heb ik voor morgen.

Dag poepje <3

xxxF.


*moet zijn: Bungalowpark.

3 opmerkingen:

  1. :)
    Aaawww...
    *Ik moet je zo nodig bellen*

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poepje. hihi :p
    toen ons huis verkocht werd (had al een jaar ofzo leeg gestaan) dacht ik er nog overna om terug te gaan, want ik was er al zo lang niet meer geweest en had er toch zo'n 14 jaar gewoond, ik was er geboren. Maar ik ben niet gegaan.. ik weet nog niet of ik er spijt van heb haha, dat gevoel moet nog komen ithink.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is trouwens echt hilarisch dat je vriendin de andere hak ook had afgebroken! XDD

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: