vrijdag 14 januari 2011

Are you mine, are you mine cause I stay here all the time... ?


Zo'n liedje wat de hele tijd opduikt terwijl mijn mp4 toch echt op shuffle staat...
Leuk heee?? (:

Vandaag al 2 PW's gehad, dus het schiet al lekker op,
en nu een heel weekend om mijn hersens voor te bereiden
op nog een paar toetzjes.
Toetsen.
Hoewel toetjes ook heel lekker zijn Ü.

*ik hoor nu trouwens dat hier het liedje heel anders klinkt dan op mijn mp4...
misschien dat ik hem alleen acoustisch ken ofzooo...*

Straks Piratezz of tha Carrrribieahnnn kijkaahhhh!!!

En morgen........ Zangles!! :D

Ciao Bella/o ;)

xxxF.

p.s. Haha nadat ik het bericht gepubliceerd had heb ik de clip even gekeken (nog niet gedaan)....

WTF ELTON JOHN??!! Hahahaha..... XD

1 opmerking:

  1. Idd: Elton John? Ik vind het wel een cool liedje, Lily heeft zo'n leuke stem. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: