zaterdag 1 januari 2011

Allereerst

Hallo mensen,
Allereerst wil ik je/jullie ('jullie' is wel erg optimistisch :P) vertellen dat deze 'Mysterious Blog' eigenlijk helemaal geen mysterious blog is. Ik heb hem alleen maar zo genoemd omdat ik wanhopig aan het zoeken was naar een naam, en toen ik ècht niks kon verzinnen besloot ik hem voorlopig maar gewoon 'Blog.' te nomen. Ik was bezig met het eerste blogbericht, en toen was ik dus aan het vertellen dat ik geen naam kon verzinnen en dat deze blog voorlopig dus maar gewoon een mysterieuze blog zou zijn. En kreeg ik het idee om hem maar gewoon 'Mysterious Blog' te noemen. Mysterieus hè?

Maar, nu dit voor iedereen duidelijk is, zal ik me even voorstellen:
Hai, ik ben Francisca (*hai franciscaaaa...*), een braaf 2vwo-ertje van 13 jaar.
Ik heb twee katten: Henk en Toos. Beiden 4 jaar.
Ik hou van muziek (alle enigszins mooi klinkende)(ik hou er ook van om zelf muziek te maken), van knutselen/ tekenen/ schrijven (om vervolgens halverwege geen zin meer te hebben en te stoppen) en van pindakaas met hagelslag.
Ik hou niet van ruzies (oorlogen), spinnen, Uggs, zuurkool, Disney XD, zwembadchloor in je ogen of felle koplampen die in je ogen schijnen als je 's avonds moe in de auto zit.

Volgende keer meer,,

xxx F.



p.s.

      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: