donderdag 20 januari 2011

In hell, trees or Greece...

Vandaag was het de dag. Dé dag.
Ik was niet zenuwachtig of bang.

Maar ik zat in die stoel, en aan me werd gevraagd:
Met verdoving, zonder verdoving, of zonder verdoving en dan later eventueel nog?
Ik koos fout.
Jammer hè?

Ik koos voor de laatste optie en ik heb

GELEDEN.

Echt, helse pijnen.

Wat het oplevert? Een dagje legaal spijbelen en een nieuw blogbericht.
En misschien voorkomt het latere pijnen.
Wie weet.

Verder heb ik gister (hele fijne warme) te kleine schoenen gekocht
en een donkerblauwe nagellak (heel cool, een hele vreemde kleur vind ik.. :D)

Deze lijkt er wel een beetje op, maar mijne heeft een lichter blauwe glans...

OJA ik heb nog groot nieuws: Ik heb zojuist een vogelhuisje opgehangen!
Aan de muur van het huis zodat de katten er niet bij kunnen (:
Wat een dierenliefde toch.

Geweldig zijn de momenten dat ik  in de kastanjeboom klim (wordt steeds lastiger met de jaren.. :P),
 in een net neerplof (vissersnet) en Henk & Toos achter me aan sprinten en op schoot komen zitten terwijl ik mijn hoofd op een tak leg en duizelig word van de voorbijzwevende wolken terwijl ik overdenk hoe ik op een terrasje in Griekenland zou kunnen zitten.



xxxF.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: