woensdag 8 juni 2011

91.

Over 10 berichten (inclusief deze) heb ik een blogiversary!! Dan post ik namelijk mijn 100ste bericht, en ik hoop dat op mijn verjaardag te doen, wat betekent dat ik komende weken elke twee dagen een berichtje schrijf =)

Vandaag heb ik in het gras liggen luisteren naar mijn zus die voorlas uit een van haar ingewikkelde studieboeken (het was erg interessant hoor) terwijl Toos en Maya druk achter elkaar aan rondjes om de kastanjeboom aan het rennen waren en Henk op speurtocht was naar waar die regen nou toch vandaan kwam aangezien er geen wolkje te zien was. (Ik was het, ik had een waterpistool weten te bemachtigen mwoe hahahaa =]).

Ik heb vandaag brownies gebakken!! En ze waren zalig nomnomnomkwijl. 


xxxF.
p.s. Niet door mij gemaakt maar ooow awesome:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: