zondag 5 juni 2011

Frummelflupje

Vandaag heeft Francisca haar hele kamer opgeruimd!!! Eindelijk die posters van P!nk van de muren, de kerstversiering van het dakraam en mijn bureau afgenomen. Serieus, als ik nu boven kom en ik kijk naar mijn bureau krijg ik bijna een hartaanval van de netjesheid.

Omdat ik nu een extreem kale muur heb, zonder al die plaatjes, ben ik zelf maar posters gaan creeëren. Ik heb dit plaatje overgetrokken:
Ik wil denk niet dat ik hem ga inkleuren want mezelf kennende verpest ik het dan toch alleen maar. 

Ik heb nu bedacht dat het me best wel vet lijkt om mijn hele muur met glow in the dark sterren te beplakken.
En aangezien ik nog dozen vol van die sterren heb... en een lege muur... =)

Op zoek naar de dozen vol glow in de dark, die schijnbaar niet voor de greep lagen, wat ik wel dacht, vond ik onder andere de volgende dingen:
- Een klassenfoto uit groep 3.
- Mijn Groeiboek :D
- Een plankje waarop ik op de basisschool een gedichtje heb geschreven. Het moest hetzelfde rijmschema hebben als de Blauwbilgorgel (klik), een geniaal gedicht dat je zeker moet kennen. Ik zal het gedichtje met jullie delen:

Frummelflupje
Ik ben een frummelflupje
Ik drink graag eppalsupje
Ik hou erg van mazek mukien
Zou je dat eens willen zien?
Sardien! Sardien! Sardien!

Ik ben een frummelflupje
Maar ie'dreen vind mij stupje
Daarom zit ik soms heel bedrieft
Een beetje in een hoekje geskieft
Niet lieft! Niet lieft! Niet lieft!

Ik ben een frummelflupje
Op mijn wang rolt een klein drupje
Dat komt door al dat stom gepets
Van al die zotte flapselfleps
Beweps! Beweps! Beweps!

Ik ben een frummelflupje
'K ben nu niet meer in mijn upje
Maar met mijn allersebste vriend
En wordt op mijn wenkels bediend
Verdient! Verdient! Verdient!



Nu ga ik de film Yes Man kijken. :)

xxxF.

1 opmerking:

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: