donderdag 30 juni 2011

Feitjes

Ik heb morgen maar twee uur school.
Ik heb net iets anders dan Muse geluisterd en ervan genoten! Ö
Het waren de Arctic Monkeys en de Foo Fighters.
Ik had vandaag een geschiedenis SO en een frans SO en ik heb ze allebei verkloot omdat ik had besloten niet te leren omdat ik ga sowieso wel over ga.
Ik heb net mijn nieuwe sieradendoos ingeruimd en ik zie nu pas hoe mooi hij eigenlijk is!
Ik heb vanmiddag ongeveer 4 uur lang piano gespeeld.
Met een kleine pauze ertussen.
Exogenesis..... <3
Woow ik zie een hele grote mug aan mijn muur.... hangen. Heel gek, hij hangt een beetje alsof hij in een spinnenweb hangt. Maar ook weer niet. Heftig. Ik ga hem naar buiten manoeuvreren door middel van een bekertje en een papiertje.
Ik heb een nieuwe broek (zwart).
En een nieuw shirt (groen).

Ik heb gisteren bij de ortho elastiekjes gekregen en het hurts. :(
Ik moet ze inhouden met eten maar nee. (Nee).
Ik ben een heel cool boek aan het lezen dat gaat over het stockholmsyndroom. Waar overigens een heel coole band genaamd Muse een heel gaaf nummer over geschreven heeft.
En terwijl ik het boek lees moet ik aldoor aan het liedje denken en dat geeft een heel cool effect.
Nog maar twee weekjes tot Buitenkunst!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: