dinsdag 28 juni 2011

99. Birthdaygirl

Ik heb gekregen:

Muse pianoboek (van album The Resistance) =D
Gitaarstandaard
Capo
2 boeken
Sieradendoos
Parfum
Geld

Zondag was bijna mijn hele familie hier, en nog wat vriendjens.
Vandaag nog mijn vader en broer op visite gehad, en nog andere vriendjens.

Alles bij elkaar eigenlijk een geweldige verjaardag gehad!

Ik schijn een nieuwe periode in mijn leven te beginnen, omdat ik nu 2x7 jaar oud ben, en elke 7 jaar zijn alle cellen in je hele lichaam 1 keer vervangen (door een identieke cel, dus geen evolutie helaas...). Spannend :3

Gisteren de hele middag piano gespeeld, jeez wat een moeilijkheid o.0
Maar ik zet door, vastberaden; ik wil het allemaal leren vóór volgend jaar, dan vraag ik een ander album ;]

Weetje dat het bijna altijd onweert op mijn verjaardag?

xxxF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: