dinsdag 7 juni 2011

Waarom school niet in de prullenbak moet Ö

Okee eens, school is irritant. Je bent er altijd mee bezig op momenten dat je er niet mee bezig wilt zijn, leraren zijn ouderwets en denken alles te weten, het is (voor de meeste mensen) een veel te lang eind fietsen en het bezorgt je stress.
Maar gek genoeg gaan we er toch elke dag heen. Ja oke het is verplicht, maar als het echt alleen maar stom zou zijn zouden we toch gewoon thuisblijven? Blijkbaar zitten er toch nog wat pluspuntjes aan. Zoals vrienden, gezelligheid en in mijn geval muziek. Die muziekhokjes zitten altijd vol en de pauze duurt veel te kort, maar als we muziek kunnen maken dan maken we muziek. Want muziek is fiiiiiijjjjjjjjnnn.... :)

Vandaag was een moe dagje dat grotendeels nergens op sloeg maar toch wel leuk was (zie hierboven voor meer uitleg over hoe school niet leuk maar toch leuk kan zijn). Thuis was zoals normaal (piano, huiswerk, computer, gitaar..) en mijn zus was besmettelijk melig dus ondanks dat ik uitgeput van school kwam ben ik nu toch weer heel vrolijk :P

Ik heb die glow in the dark dingen nog steeds niet gevonden, waarschijnlijk moet ik eerst mijn hele kamer verbouwen voordat ik ze vind, want ze zitten in kisten achter mijn bed....

Morgen heb ik een (jippie) natuurkunde SO over geluid, dus ik ben nu hard aan het oefenen met frequenties van trilling door middel van een gitaros. =]


Morgen eerste uur vrij!! Yay :3


xxxF.


p.s. Hoi Job. ^^

p.p.s. Nu word je beroemd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: