vrijdag 3 juni 2011

Glassworks

Gisteren uitgeslapen, muziek gemaakt, gecomputerd, gewandeld in de duinen en langs het strand, piano gespeeld, gecomputerd, gitaar gespeeld, kort stukje film gekeken, gecomputerd.
Met computeren bedoel ik natuurlijk: Social networks checken en met mensen praten op msn, bloggen, muziek luisteren, nutteloze dingen doen en nog meer nutteloze dingen doen.
Ik ben nu weer con-science aan het luisteren op de manier die ik in het vorige bericht had geplaatst. Het is zo fucking mooi. Net alsof er twee Matts zijn. Dubbele porsie Matt, daar kan je gewoon niet omheen.
Ik ga zometeen aan mijn huiswerk, want ik heb volgende week 5 toetsen plus het overige maakwerk...

Zoo, ik heb mezelf net weer even benoemd tot follower van een paar blogjes. Ik was namelijk inspiratieloos dus ging ik iets doen en ging ik het hier opschrijven zodat het net is alsof ik ergens over praat, wat natuurlijk niet waar is, want het kan jullie helemaal niet schelen of ik mezelf net tot follower heb benoemd van een paar blogjes.

xxxF.

p.s. Nee klopt, die muziek is geen Muse. 
Maar het is wel bijna net zo mooi als Muse.... =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: