zaterdag 25 juni 2011

97.

Hallo lezertjes,

Vandaag heb ik voornamelijk in de keuken gestaan om taarten te bakken, af te wassen, thee te drinken en chocola te eten. Verder heb ik boodschappen gedaan, ben ik naar de bieb geweest en heb ik een heerlijk tijdje piano gespeeld. 
Morgen is mijn moeder jarig en komt de halve familie hier gezellig doen. Het leuke is dat ik ook cadeautjes krijg, waarschijnlijk.... als ze me niet vergeten... =)
Nog drie daagjes tot mijn echte verjaardag! Wieuwa :3
Van mijn vader krijg ik een dagje Amsterdam, wat ik heel leuk vind; en ik hooooop op een Muse pianoboek.... 

Toen ik net was uitgespeeld op de piano liep ik weer naar de keuken (thee+chocola) en zag ik een iddink-brief liggen geadresseerd aan mij. Altijd leuk om post te krijgen, spannend (hoewel het vrij obvious was dat het over schoolboeken ging, maargoed, het is gewoon leuk om een envelop open te scheuren. Zucht. Waarom tiep ik dit allemaal....), dus ik ging er eens goed voor zitten. Met mijn beste voorleesstem las ik voor wat erin stond. Beste Francisca, blablabla schoolboeken blabla inlogcode vòòr 18 juli bladiebloebla.
Omdat ik toch uitgebakken/wassen/speeld was liep ik meteen naar boven om dat even te gaan regelen. Blijkbaar iets te enthousiast, want toen ik op die site kwam stond er: De boekenlijst van jouw school is helaas nog niet beschikbaar. Dus de moraal van dit verhaal is dat je op moet passen voor van die camouflagevissen die op st- koraal zitten. Nee grapje. Eigenlijk heeft dit verhaal geen moraal.


Ik loop al de hele dag met dit liedje in mijn hoofd:

 



xxxF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: