woensdag 22 juni 2011

96.

'Well!' thought Alice to herself, 'after such a fall as this, I shall think nothing of tumbling down-stairs! How brave they'll all think me at home! Why, I wouldn't say anything about it, even if I fell off the top of the house!' (Which was very probably true.)

Weet iemand hoe ik dat moet vertalen? Ik begrijp de zin niet helemaal. 
Ik moet voor Engels een stukje uit Alice in Wonderland vertalen omdat ik mijn huiswerk niet had gemaakt,  o.0 naughty.

Ik weet trouwens niet of mijn planning van één keer in de twee dagen een bericht plaatsen nog van toepassing is.... ik heb het niet echt bijgehouden :P 

Over 6 dagen ben ik jarig!! :D

Blogger is aan het falen, ik probeer hier coole foto's te plaatsen maar ze laden niet... :(

Een filmpje dan maar...

Nee kan ook niet. Wat had ik ook verwacht?

 Waarschijnlijk ligt het weer eens aan mijn computer. Er is trouwens misschien een nieuwe computer in aantocht!! Yaaayyy!! Een laptop!
Er is nog niets zeker, dus ik juich niet te vroeg (nee dat van net was gewoon.... een random yay). 

Morgen Paint It Black (Rolling Stones) spelen met een groepje bij muziek, voor een cijfer. Ik ga voor de verandering eens drummen =)

xxxF.

p.s. J xjmm bmxbzt mpwf zpv.

p.p.s. Sorry voor de oninteressantheid van dit bericht...

p.p.p.s. Wisten jullie dat Ryan Dunn dood is? ...Wie Ryan Dunn is? Shame on you... :O :)

p.p.p.p.s. Ja die p.p.p.s. was om er toch nog íets van een interessant weetje in te verwerken...

2 opmerkingen:

  1. 'Nou!', dacht Alice, 'Na zo'n enorme val als deze, zal ik nooit meer moeilijk doen over van de trap vallen! Ze zullen thuis denken dat ik zo dapper ben! Ik zou er niks van zeggen, zelfs niet als ik van het topje van een huis zou vallen!' (Wat hoogstwaarschijnlijk waar was.)
    Zo zou ik het vertalen, al is het inderdaad wel een beetje vage zin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ryan Dunn is een een of andere stuntman die allemaal dodelijke stunts overleeft vervolgens dronken achter t stuur gaat en dood gaat door een auto ongeluk... ik weet het ook alleen maar omdat hij dood is :P

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: