zondag 12 juni 2011

93.

Vanochtend zangles gehad, daarna bij oma geweest en de rest van de middag mijn broers nieuwe huis opgeknapt! Hij gaat anti-kraak wonen- wat ik heel vet vind :P- maar in het huis woonde eerst een hele vieze man die 24 uur per dag rookte, dus alles is smerig.

Gisteren heb ik mijn dode mp4 gereanimeerd, waardoor ik eindelijk weer muziek kan luisteren wanneer ik dat wil =D 

Morgen vrij, wat betekent dat ik nog een dagje ga behangschrapen en mijn huiswerk voor komende week ga maken...

Aaah nog maar vijf weken tot de zomervakantie.... =)

Ik heb trouwens ook al een zomerbaantje geregeld hihi. Ik ga namelijk 10 dagen op Maya passen en dan krijg ik €40,- =D
Natuurlijk veel te weinig als vakantiegeld maar ik overleef het wel.

Bijna jarig!!

xxxF.

1 opmerking:

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: