woensdag 11 mei 2011

Alleen.

Ik ben alleen thuis.
L&T zijn naar de bios.
Moeder is werken.
Henk&Toos zijn buiten, op avontuur.
Maya zit hier bij mij, op mijn zolderkamertje.
Mijn vriendjes zijn niet op msn.
Ik woon in een dorpje, ver, ver van mijn vrienden vandaan.
Als we 's middags na school naar huis gaan, gaan zij 1 kant op, en ik, helemaal alleen, ook een kant op.

Kennen jullie dat gevoel? Dat je helemaal alleen bent?
En dan ga je automatisch zielige liedjes luisteren.
Zoals Unintended.
Maar ik kon niet in een zielige trance komen, want Maya was mijn klamboe aan het slopen en toen moest ik heel hard 'Foei!' roepen, en weg was mijn zelfmedelijden trance. Jammer hè.

Misschien moet ik maar gaan slapen.
Of nog even leren, want morgen heb ik een SO bio over piemels enzo en ook een SO muziek.
Maar muziek hoef ik niet te leren.

En nu komt zomaar dit liedje in mijn hoofd ploppen, dus wil ik het graag met jullie delen:


En nu is Maya zich aan het krabben, maar dat doet ze altijd op zo'n manier, dat ze aldoor de grond raakt. Best irritant. Opzich.



xxxF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: