zondag 15 mei 2011

Weekendje

Hallo lezertjes,

Vandaag stond ik om twaalf uur op, ging douchen, aankleden, eten, Avatar kijken (het is Avatarweekend op Nickelodeon...), met een dweiltje door de badkamer gaan (ik heb echt al 1000 jaar de badkamer niet schoongemaakt, terwijl dat mijn taak is ^^) en toen besloot ik om eens lekker weg te gaan.

Ik stopte muziek in mijn oren, trok een vestje aan, zette mijn zonnebril op, klikte mijn Jack Skellington camerahoesje aan mijn broek vast, trok mijn skates aan en ging ervandoor.

Onderweg een paar foto's gemaakt (die ik uiteraard niet in dit blogbericht kan plaatsen. :@) van het landschap enzo.

Eenmaal thuisgekomen ontdekte ik dat de prikkende pijn, later vervelende pijn en op het laatst burn-in-hell-ige pijn kwam door de brandwonden die zich tijdens het skeeleren op mijn enkels gevormd hadden. Handig.

Gisteren met F. naar de stad geweest, niks gekocht (alleen een ijsje, F. liet haar ijsje vallen, echt heel zielig! ^^) en morgen weer naar school. (Echt? Ja echt.).

xxxF.

p.s. Absolutely Zero - Jason Mraz
Falling Down - Muse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: