zaterdag 21 mei 2011

Apocalypse

Vandaag om 12 uur gebrunched. Een beetje piano gespeeld en ik ben nu al mijn sociale netwerken aan het checken op nieuwe reacties. Jep. Dat doe ik. Waarom eigenlijk? In de oertijd deden mensen dat toch ook niet? En ze waren toch gelukkig? Of niet soms? Ach wat maakt het uit. Ik doe het wel en ik ben ook gelukkig en daar gaat het om.

Dat doet me trouwens denken aan die meneer Harold Camping. Meneer Camping zegt dat vandaag om 18.00 een enorme aardbeving zal plaatsvinden die de mensheid zal uitroeien en de wereld zal vernietigen. 
Als het zou gebeuren vind ik wel dat ik een gelukkig leven heb gehad hoor.

*Bijpassende Muziek*


Maar ik denk dat ik morgen springlevend ben, een bericht plaats over dat ik heelhuids 18.00 heb meegemaakt, 's avonds bij mijn vader ben geweest en bij mijn broer heb gelogeerd en vervolgens nog mijn restje huiswerk ga maken. Lijkt me iets waarschijnlijker, denk je ook niet?

Ik ga zometeen even wat mooie Museteksten overschrijven (met akkoorden zodat ik ze kan spelen) en nog een beetje aan mijn Musetekening werken (die bijna af is!). 

Maar ik ga eerst sokken aantrekken want ik heb echt hele koude voeten.
Fijn dat je het weet hè...


xxxF.


p.s. Ja ik weet dat ik de titel en het liedje heb veranderd, maar ik besefte opeens dat het het verkeerde liedje was.... xP

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: