woensdag 18 mei 2011

Dagje =]

Mhamamamhahaaamaghamam!!! :)
Ik heb net lekker gegeten!
Het was lasagna en het smaakte naar hemel.

Ik ben weer blij!
Vandaag begon met hier en daar een regenbuitje, aan het eind van de middag
opklaringen in het noorden van het land en aan het begin van de avond
hevige windstoten.

Grapjen! (hoewel er best iets van zou kunnen kloppen)

Vandaag begon met de Lama's kijken bij Nederlands, stemvorken beluisteren bij Natuurkunde, 2 uur lang (met een pauze ertussen) zwoegen bij wiskunde, daarna Matilda kijken bij Engels en tot slot een leestoets maken bij Frans.

Aan het einde van de dag zoals altijd met de standaard (standaard?) mensen naar de fietsen gelopen, zoals altijd gelachen en toen ben ik een andere weg ingeslagen.
Zoals altijd.

Eenmaal thuis meteen spullen gepakt en doorgesjeesd naar de kerk, want geloof is heel belangrijk voor me.

Grapjen!

We hadden generale repetitie met een kinderkoortje en een groepje muzikanten (waaronder ik, heiligheid ^^), was erg spetterend.

Thuis gemsnt met de standaard (standaard?) mensen, gitaar gespeeld en nu moet ik gesjiedenis gaan leren.
Het gaat over de industriële revolutie. Yippee! :D


xxxxxxF.


p.s. Woohoo dubbele aantal kusjes! Ö

1 opmerking:

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: