zondag 1 mei 2011

Paris, je viens ici!! :D

Morgen de hele dag in de auto zitten naar Parijs. Rawr ik heb er zin in!! :D
Ik moet nog even wat dingentjens inpakken, wachten tot de muziek op mijn zus haar MP4 staat (ja mijn eigen MP4 spacede 'm) en ondertussen in mijn hoofd om en om Unintended en Instabiel draaien. Unintended heb ik echt al sinds woensdag in mijn hoofd, en ben ik ook echt al sinds woensdag aan het oefenen. Ik weet nu in ieder geval hoe het moet, ik moet alleen nog ff oefenen want het klinkt nog een beetje prutserig. (Ik hoop mijn gitaar mee te nemen naar Frankrijk, kan ik lekker op m'n hotelkamer spelen! :D Of ik word straatmuzikant ^^).

Ik heb vanmiddag op mijn zus haar laptop Piratebay even compleet geplunderd door iets van 6 albums van Muse te jatten, 2 albums van Sia en een paar van Mumford And Sons, Radical Face, The Black Keys, Vampire Weekend, MGMT, Kate Nash, Yeah Yeah Yeahs, Never Shout Never en Agnes Obel. Artiesten die echt al eeuwen bij de Concepten van mijn mobiel stonden, wachtend op het goede moment om gedownload te worden. Ik wil eigenlijk ook nog iets van Charlie(issocoollike) downloaden, maar ik weet niet of mijn zus dat toestaat. Ik neem bijna haar leven over, zoveel spullen leen ik van 'r. :P

Ik ga volop foto's maken (met mijn EIGEN camera!! :D) en hopelijk krijg ik ze op één of andere manier hier op blogger, want mijn computer weigert ook al foto's van mijn camera op te slaan. Als ik terugkom moet ik ook nog een paar foto's van Koninginnedag plaatsen, wat ik met Juul gevierd heb. (Veel meligheid in enorme opblaasbare hamsterballen op het water enzo... ).

Komende week waarschijnlijk geen posts van mij, want er is wel Wifi in ons hotel, maar zoals je weet ben ik Wifi-ontvangbaar-apparaat-loos. Dus tenzij mijn broer zijn Ipod even uitleent (wat hij trouwens waarschijnlijk wel doet..) moet je het komende week doen zonder Mysterious Blog... . Aaawww wat jammer nou toch!

Dag drollekes!!

xxxF.


p.s. Welk liedje heb ik nu in mijn hoofd? Tweemaal raden.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: