zaterdag 28 mei 2011

F#7aug

"According to legend, the young Matt Bellamy was once challenged by a fellow school pupil to learn Beethoven's Moonlight Sonata. Accepting the task, Bellamy learned the piece in his lunch hour. Then, as an act of flamboyance that would become typical of his adult self, he played the piece backwards. "

Over precies een maand wordt ik veertien!! Yay!!
Dat betekent: 

1.
....Wacht. Veertien is gewoon een betekenisloze leeftijd. Ik ben weer een jaar ouder dan vorig jaar. Maar dat ben ik elke dag. Waarom vieren we eigenlijk nog verjaardagen?

Na enigszins nadenkwerk ben ik tot de conclusie gekomen dat we het natuurlijk VOOR DE CADEAUTJES DOEN! Duh.

En dit jaar weet ik eindelijk eens iets geweldigs (en betaalbaars...:P) te vragen. Namelijk: Een Muse muziekboek!!! 
Nu pluk ik alles wat ik wil spelen gewoon van internet, maar het is veel gezelliger om het echte boek te hebben. =]


Ik ben dit liedje aan het oefenen op gitaar. En zoals je misschien kunt horen, is de gitaarpartij.... vrij ingewikkeld xD
Dus ik kan alvast de eerste vier maten spelen, en het refrein kan ik op één akkoord (genaamd F#7aug) na. 

xxxF.
p.s. Ja de tekst van het liedje is smerig. =D

1 opmerking:

  1. Omdat veertien zijn cool is! *virtuele boks*
    Eh nee hoor valt wel mee xd ik vraag me ook altijd af of er veel verschil is tussen een jaar ouder worden en niet maar euh, nee.

    BeantwoordenVerwijderen

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: