woensdag 25 mei 2011

Chill dagje

It's a new bericht
It's a new day
It's a new life...
....for me...
....and I'm feeling good. 

=)

Vandaag weer een chill dagje op school met weinig werk, veel films, lachen en slechts één klein proefwerkje. Een wiskundeproefwerkje. Het ging wel voldoende, denk ik.
Bij Frans en Engels hebben we film gekeken, bij Nederlands een beetje genikst (as always) en bij Duits.... hadden we Duits vandaag...? Nee we hadden helemaal geen Duits. We hadden natuurkunde.
Oja dat was wel grappig. We kwamen het lokaal binnen, gingen zitten en pakten onze boeken en nog een beetje lopen en kletsen enzo, en toen we allemaal zaten ging de leraar eerst een beetje over niks zitten lullen en hoe het met ons ging, en toen zei hij: Weetje, ik heb helemaal geen zin om les te geven, ga maar even jullie wiskundeproefwerk leren op fluistertoon. Dus dat was ook een lesje niks doen. =]
Thuis ging ik Sunburn opzoeken en ik vond piano tabs!! :D
Dus die heb ik uitgeprint en nu ben ik hard Sunburn aan het leren op piano. 
Pianospelen + zingen tegelijk lukt nog niet erg, maar dat komt nog wel.

(Trouwens, je hebt misschien wel gemerkt dat ik wat pagina's heb verwijderd, die ik saai vond worden. In plaats van die pagina 's heb ik nu een pagina met muziek :3)

Pfoei. Wat zullen jullie mijn blog saai vinden. Ik praat alleen maar over school en over Muse.
Achja.

Pech. :)
xxxF.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: