vrijdag 13 mei 2011

Unintended gaat dit toch weer over een bepaalde band...

'Ey folks!!

Na het laatste deprimerende berichtje ben ik nu weer helemaal tiptop in orde.
Vandaag een kort, rustig dagje gehad op school (zonder muziek, helaas...) en 's middags thuis nuttig bezig geweest.
Toen we uit waren zag ik er eerst enorm tegen op om alwéér naar huis te fietsen, helemaal alleen, en me alwéér extreem te vervelen, maar op de fiets kwamen er ineens allemaal dingen in me op die ik zou kunnen doen.
Thuis heb ik in de zon gezeten, schoongemaakt, huiswerk gemaakt (niet alles hoor), getekend, naar de bieb geweest (Thea Beckman! En een boek genaamd D3ADL1N3, misschien wel eens van gehoord?), gelezen, piano gespeeld, gitaar gespeeld en aan mijn Muse tekening gewerkt.
Jaaa Muse tekening!! 
Nee, ik ben geen realistische hoofden gaan tekenen (als ik dat doe.... nouja laat maar :P), maar heb een leuk ideetje geleend van een mensje op Deviantart:
Steeds als je naar een nummer (van een bepaalde band ^^) luistert de tekst opzoeken, de mooiste zin eruit pikken (er zíjn bij Muse alleen maar mooie zinnen... *zucht*) en die in een bepaald lettertype op een blaadje schrijven.
Ik heb nu 9 van die zinnetjes en ik heb er nog wat dingetjes bijgetekend. Alles met zwarte pen :)
Als het af is laat ik wel een feuteu zien.

Ik weet het, ik moet ook nog steeds de foto's van Parijs erop zetten, maar ik ben er gewoon nog niet aan toe gekomen (en het kan niet op mijn eigen pc...).

Mijn leven werd een beetje lamgelegd sinds dat moment dat ik Unintended ging luisteren, maar ik ben alweer aan het oppeppen :D 
(Ja onbegrijpelijkheid, ik weet het. Stil maar. <3)

xxxF.

p.s. I'd cut your name in my heart. #Space Dementia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: