dinsdag 17 mei 2011

Let niet op mij, ik ben gewoon blij

Hey!

Wat is muziek toch heerlijk. Ben momenteel Incubus aan het luisteren, op aanraden van Debby. Rock rock rock in mijn leven! :D
Gisteren Time Is Running Out op gitaar geleerd. Helaas nog niet samen met andere instrumenten kunnen spelen op school, vanwege de examens.
Ik ben blij dat ik nog geen examen hoef te doen. Met deze moeheid zou ik boven mijn toets in slaap vallen :P. We hadden vandaag het laatste uur wiskunde en het enige wat ik heb gedaan is een paar sommen van het bord overschrijven, tekenen en een beetje dommelen.
En ondanks dat ik nog zoveel moet doen voor morgen en ik vervaarlijk vermoeid ben door slaapgebrek + gewoon dagelijkse activiteit en mijn mp4 dood is en ik geen goede jas heb en mijn snelbinders dood zijn (ook al) en ik een nieuwe schooltas nodig heb, ben ik op dit moment in een good mood!! Vraag me niet waarom....

Ik ben bang dat ik genoodzaakt ben zometeen een blik in mijn agenda te werpen (om tot de conclusie te komen dat ik écht zoveel moet doen..), maar eerst natuurlijk.... gitaar spelen! C3= (<gitaar!)


          
MUSE



xxxF.



p.s. Yes! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is een reactieformulierbericht. Dat is een woord met 23 letters. Ik hou van reacties (: